Materiaal

Nike updatet loophorloges

Nike en TomTom hebben een nieuwe versie van hun loophorloges aangekondigd. Alle Nike+-horloges worden uitgerust met het NikeFuel-meetsysteem.
Geen kleurrijke reclame en schreeuwerige slogans voor Mizuno. Met 'The Mezamashii Project' lanceert de Japanse schoenenfabrikant een campagne die focust op de kern van het lopen.
Loophorloges kunnen je tegenwoordig alle denkbare informatie geven tot in de kleinste details. Sigma hecht echter ook nog het nodige belang aan de basis met de SC 6.12, een pure stopwatch.
The North Face lanceert met TracKING een prestatiegerichte app die lopers de mogelijkheid biedt hun vrienden digitaal uit te dagen via sociale media en hun prestaties weer te geven.
Met de nieuwe Jet introduceert Tifosi een veelzijdige sportbril. Het open montuur en gestroomlijnde design moeten zowel fietsers, lopers als duursporters kunnen bekoren.
Om de recuperatie van de spieren de versnellen, heeft Skins het Recovery 400-assortiment ontwikkeld.
Dit voorjaar lanceert Scott de AeroFoam in haar racing en performance gamma. Deze nieuwe technologie koppelt lichtgewicht en dempende materialen aan een hoge levensduur.
Stap voor stap trainingsbegeleiding, GPS-functie en instant feedback. Dat zijn de trefwoorden van het nieuwe Polar-trainingshorloge RCX3, dat nu ook een Nederlandstalige gebruikersinterface heeft.
Odlo heeft zijn Running-collectie 2012 nog lichter gemaakt. Het wil tegelijk ook kleurrijker uit de hoek komen, maar niet aan functionaliteit inboeten.
Skins, het Australische merk van sportkleding met compressie-effect, heeft een nieuwe A200 lijn gelanceerd. Deze moet prestaties verbeteren en spierherstel versnellen.
ASICS komt dit voorjaar met een nieuwe Gel-Kayano. De 18de versie van deze schoen doet zijn reputatie van topper in de anti-pronatiecategorie opnieuw alle eer aan.
Nike komt opnieuw met een zogenaamde 'Quick Strike', een sterk gelimiteerde uitvoering. Ditmaal kregen de Nike Free Run+ 2 en de LunarGlide 3 een speciale behandeling... in het zwart!
Met de RC 14.11 biedt Sigma Sport voor het eerst een loophorloge aan waarmee sporters naast hun hartslagwaarden, afstand en snelheid nu ook hun rondetijden kunnen analyseren.
Nike heeft een gloednieuw hebbedingetje gelanceerd dat iedereen die wil bewegen wel zal kunnen bekoren. De Nike+ FuelBand registreert al je activiteiten en helpt je zo voldoende te bewegen.
Chanel lanceert in het voorjaar twee paar exclusieve loopschoenen. Wie stijlvol wil gaan joggen, moet daar wel 600 à 700 euro voor neertellen...