Materiaal

ODLO gaat voor een duurzame winter

Duurzaamheid is het codewoord in de Running-wintercollectie van ODLO. Zo is er onder andere het naadloze Evolution Greentec ondergoed, isolerend Primaloft materiaal en een hoop accessoires.
Heel wat lopers dragen tijdens een wedstrijd kledij met reclame van hun sponsor(s). Als het van een Amerikaanse producent afhangt, worden dat binnenkort interactieve shirts met een led-scherm.
De Amerikanen halen alles uit de kast om de Jamaicaanse spurters te kunnen kloppen op de Olympische Spelen. Kledingfabrikant Nike creëerde voor de gelegenheid het nieuwe Turbospeed sprintpak.
Nike en TomTom hebben een nieuwe versie van hun loophorloges aangekondigd. Alle Nike+-horloges worden uitgerust met het NikeFuel-meetsysteem.
Geen kleurrijke reclame en schreeuwerige slogans voor Mizuno. Met 'The Mezamashii Project' lanceert de Japanse schoenenfabrikant een campagne die focust op de kern van het lopen.
Loophorloges kunnen je tegenwoordig alle denkbare informatie geven tot in de kleinste details. Sigma hecht echter ook nog het nodige belang aan de basis met de SC 6.12, een pure stopwatch.

Op zoek naar ervaringen met loopmateriaal? Bekijk ook onze review-sectie

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang een code voor gratis sportdrank van Vitalic


De codes worden wekelijks op vrijdag verstuurd naar de nieuwe nieuwsbriefaanmeldingen.