3.000 uitgeslapen deelnemers genieten van allereerste Hasselt Urban Trail®!

Iets meer dan 3000 deelnemers zakten af naar Hasselt voor de allereerste editie van de plaatselijke Urban Trail®. Het unieke loopevenement bracht hen onder andere door een hotelkamer, tv-studio én discotheek.

De zon was heel de tijd van de partij en maakte van de Hasselt Urban Trail® een mix van sport en cultuur in een aangename stadsomgeving met start en finish op de PXL-campus.

De tocht van 10,7 km door de Hoofdstad van de Smaak passeerde onder andere door de vernieuwde hotelkamers op de derde verdieping van Holiday Inn Hasselt, waar een koppeltje tegelijk genoot van ontbijt op bed.

Genieten dus, ook op het tweede deel van het parcours, met onder andere de Kinepolis waar de deelnemers dwars door de grootste zaal van het cinemacomplex liepen en een filmfragment meepikten.

Van daaruit ging het naar de TVL nieuwsstudio waar de passage van de deelnemers live gestreamed werd via tvl.be. Na afloop van de Urban Trail® waren er dan ook niets dan positieve reacties en de deelnemers keken al uit naar een volgende deelname.

Als mooie herinnering aan dit sportieve Hasseltse loopavontuur werden op drie locaties video’s gemaakt van de deelnemers. NN Insurance en NN Investment Partners, title partners van de NN Urban Trail Series®, bieden deze gratis aan. De deelnemers kunnen hun gepersonaliseerd beeldmateriaal na afloop van de Hasselt Urban Trail® terugvinden via hun Mypage.

Like this article? Share it!

Misschien vind je deze ook interessant?