Reebok’s EasyTone kickt ass

Met de EasyTone loopschoenen krijg je strakkere beenspieren en billen. Daarvan wil Reebok alle vrouwen overtuigen met een nieuwe reclamecampagne. Bekijk de ass kickende fotospecial en TV-spots!

De nieuwe reclamecampagne van de EasyTone heeft letterlijk weinig om het lijf. (foto reebok)

Reebok bracht de EasyTone vorige zomer op de markt. De schoen belooft strakkere billen dankzij de evenwichtskussentjes in de sportieve damesschoen.

Ex-NASA-ingenieur Bill McInnis, die leiding geeft aan de Advance Technology-divisie van Reebok, deed er 12 maanden over om de evenwichtkussens in de zool van de schoen zo te ontwikkelen dat ze met elke stap een natuurlijke instabiliteit veroorzaken.  Daardoor oefen je zelfs tijdens je dagelijks bezigheden je bil- en beenspieren.

“Wij geloven dat elke vrouw het recht heeft op stevige billen, maar voor drukbezette vrouwen is het vaak niet mogelijk om daar iets aan te doen. Reebok EasyTone stelt hen in staat om hun spieren te oefenen tijdens hun gewone dagelijkse werkzaamheden. De combinatie van de evenwichtkussentechnologie en een geweldige vormgeving, betekent dat dit een schoen is waarin ze graag gezien willen worden”, klinkt het bij Reebok.

Voor de zomercollectie van 2010 ontwikkelde Reebok een nieuwe reclamecampagne. En die kickt ass, dat is het minste wat je ervan kan zeggen.


Bekijk hieronder enkele TV-spots uit 2009 van de EasyTone op Youtube. Ze deden al heel wat stof opwaaien omdat ze voor sommigen te sexistisch zijn. Het laatste spotje gaat over de LazyToner, een parodie op de EasyTone.







Like this article? Share it!

Misschien vind je deze ook interessant?