Met ASICS blijf je maar lopen

ASICS heeft zijn nieuwe 'Better Your best'-reclamecampagne gelanceerd. Met daarbij ook een leuke commercial over de Muscle Support Gear, waarmee je kan blijven lopen. Bekijk het filmpje!

ASICS richt zich met zijn nieuwste campagne op het motiveren en inspireren van sportmensen van alledag om hun doelen te bereiken en zichzelf te overtreffen.

Voor het eerst lanceert het Japanse sportmerk een tv-commercial waarin de prestatieverbeterende Muscle Support-kleding centraal staat. De commercial heeft een upbeat soundtrack en verloopt langs de verhaallijn meisje-ontmoet-jongen.

Er is ook de marathoncampagne ‘We are Marathoners’, die in print en als film verschijnt en de passie, het doorzettingsvermogen en de toewijding van lopers wereldwijd laat zien. Deze campagne volgt de strijd, de tegenslagen, de energie en de passie die komt kijken bij het lopen van een marathon en doet een beroep op marathonlopers om zich bij elkaar aan te sluiten en zichzelf te overtreffen.

De campagne werd geproduceerd door 180 Amsterdam en is vanaf 1 maart in heel Europa te zien. De Europese campagne maakt deel uit van een wereldwijde strategie en borduurt voort op het thema ‘Journey of Improvement’, de meest succesvolle campagne van ASICS tot nu toe. Hierop voortbouwend wordt in de campagne van 2014 meer specifiek de nadruk gelegd op het belang van productinnovatie en digitale technologie om te inspireren, te motiveren en prestaties te verbeteren.

ASICS zal ook speciale communicatie brengen voor triatlon en trailrunning en bijbehorende productreclame ontwikkelen. Het merk blijft ook werken aan de bekendheid van het online trainingsinstrument My ASICS, waardoor een volledig geïntegreerd digitaal concept ontstaat.

Like this article? Share it!

Misschien vind je deze ook interessant?