Let’s Run There
Brooks vergroot en viert de kracht van het lopen en nodigt iedereen uit om zijn eigen bestemming, of “There”, te bereiken in welke vorm dan ook – een finishlijn, een nieuw vooruitzicht of een gevoel – waarbij de unieke individuele mogelijkheden en doelen worden benadrukt. “We zagen kansen om de manier waarop Brooks met mensen omgaat te evolueren via verschillende fysieke ervaringen die rekening houden met een meer holistische versie van gezondheid. Tegelijkertijd willen we nieuwe mensen en frisse perspectieven verwelkomen bij het merk”, zegt Jim Miles, directeur marketing EMEA bij Brooks. “Let’s Run There is de verwezenlijking van Brooks’ missie om iedereen te inspireren hun eigen pad te volgen. Wij hebben wat ze nodig hebben om tijdens hun reis gesteund en begeleid te worden.”
“Let’s Run There is de verwezenlijking van Brooks’ missie om iedereen te inspireren hun eigen pad te volgen.”
Let’s Run There is een volgende stap in Brooks’ veelzijdige benadering van de loop- en sportprestatiecategorieën, aangezien de opvattingen van consumenten over gezondheid en welzijn voortdurend evolueren en veranderen. In een wereldwijd gezondheidsonderzoek gaf 66% van de respondenten aan dat mentale, fysieke en sociale gezondheid allemaal componenten zijn van hoe zij gezondheid benaderen en definiëren, terwijl slechts 1% van de respondenten aangaf dat ze gezondheid alleen als fysiek ervaren.
Let’s Run There speelt in op de vele emoties, ideeën en interpretaties die gepaard gaan met lopen en beweging en maakt deel uit van een diepgaand begrip van wat mensen inspireert om te bewegen. De vernieuwde merkpositionering en -uitdrukking weerspiegelen Brooks’ toewijding om innovatieve uitrusting en ervaringen te creëren om iedereen te helpen de energie in zichzelf te ontdekken en persoonlijke groei te bevorderen.
“In een wereldwijd gezondheidsonderzoek gaf 66% van de respondenten aan dat mentale, fysieke en sociale gezondheid allemaal componenten zijn van hoe zij gezondheid benaderen en definiëren.”
‘Run Happy’ leeft voort in DNA
Met Let’s Run There bouwt Brooks voort op de energie die te vinden is in het langlopende ‘Run Happy’-mantra van het merk, dat zich onderscheidde van de traditionele focus van de loopindustrie, die lag op de functionaliteit van het lopen. Run Happy, voor het eerst gelanceerd in een campagne in 1999 en sinds 2009 de tagline van Brooks, zal altijd een speciale energie zijn die in het DNA en de cultuur van Brooks een constante blijft. Het doel van Brooks om iedereen te inspireren om te lopen, blijft hetzelfde met de lancering van Let’s Run There.
Sinds de oprichting in 1914 is Brooks voortdurend bezig geweest om te begrijpen hoe mensen bewegen. De specialisten van Brooks bestuderen het bewegingstraject vanaf de voet tot aan de knie en de heup om diepgaande kennis op te doen van de mechanismen van het lichaam. Zo ontwerpen ze prestatiegerichte loopuitrustingen waarmee iedereen die actief is, kan beginnen met lopen of vooruitgang kan boeken op zijn of haar unieke reis naar de bestemming die hij of zij voor ogen heeft.
Nieuwe merkuitstraling direct van start
Brooks lanceert een grootschalige, wereldwijde marketingcampagne voor Let’s Run There met als doel de eerste keuze te zijn voor lopers en actievelingen. Let’s Run There wordt gecombineerd met een opgefriste merkuitstraling, met updates aan het Brooks logo, kleurenpalet, geluid, typografie en meer, evenals vernieuwde graphics en beelden ondersteund door belangrijke storytelling van beroemde partners, ambassadeurs en Brooks-atleten.
In de komende weken kunnen consumenten de nieuwe huisstijl verwachten in de producten, sociale media en op de website van Brooks. Deze kenmerken van het nieuwe platform omvatten Brooks’ unieke positionering in het looplandschap en visie voor de toekomst van de sport en zorgen voor een samenhangende en impactvolle ervaring voor een wereldwijd publiek.
Kijk op www.brooksrunning.be voor meer informatie of volg Brooks op social media @brooksrunningblx