ASICS lanceert grootste reclamecampagne ooit

ASICS lanceert de grootste reclamecampagne uit zijn geschiedenis. 'Running Releases More Than Just Sweat' borduurt verder op het concept dat je tijdens het lopen negatieve gevoelens kan omzetten in positieve.

ASICS legde in de campagne van vorig jaar al de klemtoon op het bevrijdende effect van lopen. In ‘Running cleanses the mind and body’ stond een muur van water toen symbool voor de gedachte dat je door te sporten iets negatiefs kan ombuigen in iets positiefs.

De nieuwe campagne ‘Sport Releases More Than Just Sweat’ borduurt verder op dit idee. Het richt zich op meer dan lopen alleen en vormt een totaalconcept voor alle sportieve gebieden. 

ASICS wil hiermee laten zien dat negatieve woorden als stress, angst, twijfel en onrust tijdens lichamelijke inspanning letterlijk uit het lichaam verdwijnen, wat de dynamische invloed van sport op de menselijke geest illustreert. ASICS staat dan ook niet voor niets voor ‘Anima Sana In Corpore Sano’, oftewel ‘Een Gezonde Geest in een Gezond Lichaam’.

Like this article? Share it!

Misschien vind je deze ook interessant?