AA Drink lanceert TIME-OF-USE plan

Wanneer drink je wat als sporter? AA Drink biedt een overduidelijk antwoord met het TIME-OF-USE plan dat voortaan direct op de verpakking advies geeft welke sportdrank wanneer moet gebruikt worden.

AA Drink, het marktleidende sportdrankmerk in de Benelux, onderscheidt specifieke gebruiksmomenten die gekoppeld zijn aan de verschillende sportdrankvarianten. Elke sportdrank heeft namelijk zijn eigen unieke toepassing en effect. Via het innovatieve TIME-OF-USE plan zal het juiste gebruiksmoment van een AA Drink sportdrank meteen duidelijk af te lezen zijn op alle producten uit het assortiment: voor (“before”), tijdens (“during”), na (“after”) of altijd (“24/7”).

Behalve gericht advies aan sporters, betekent dit TIME-OF-USE plan een herpositionering die ook voor meer onderscheidend vermogen zorgt in het sportdrankensegment. Met dit plan gaat bovendien een volledige rebranding gepaard. Alle producten hebben een restyling ondergaan. Dit zorgt voor een betere aansluiting op de huidige en veeleisende sportconsument.

Rond het TIME-OF-USE plan, de herpositionering en de restyling werd net een grote mediacampagne gelanceerd. In de tv-commercial spelen AA Drink-atleten Dafne Schippers, Nadine Broersen en Epke Zonderland de hoofdrol. In België loopt de campagne exclusief via de running.be– en cycling.be-communities: print, online en social. Binnen de vele sportclubs en verenigingen waar AA Drink aanwezig is, zal het TIME-OF-USE plan ook worden gecommuniceerd om sporters van optimaal sportdrankadvies te voorzien.

Like this article? Share it!

Misschien vind je deze ook interessant?