Rossana en Sonia zijn nieuwe Ayami-gezichten

De Italiaanse Rossana Cuoccio en de Spaanse Sonia Bejarano Sánchez zijn de gezichten van de herfst/winter-campagne van ASICS AYAMi. Ze werden geselecteerd uit de inzendingen op de AYAMi Facebookpagina.

Rossana en Sonia kleuren de nieuwe reclamecampagne van ASICS AYAMi. (foto asics)

Voor de nieuwe AYAMi-campagne ging ASICS niet op zoek naar het mooiste gezicht, maar wel naar de typische kracht, doorzettingsvermogen en inspanningen die op het gezicht van loopsters te lezen staat in het heetst van de strijd. 

Om deel te nemen aan de AYAMi Running Casting XL competitie konden vrouwen over heel Europa hun loopfoto uploaden op de AYAMi-Facebookpagina. De vijf finalistes waren onze landgenote Janet Cardenas Ojito, de Italiaanse Rossana Cuoccio, de Franse Manon Fouque en de Spaanse Sonia Bejarano Sánchez en Yolanda Morales Castro.
 
Rossana en Sonia werden uiteindelijk tot winnaressen uitgeroepen. “Hiervoor had ik nog nooit overwogen om mee te doen aan een modellenwedstrijd”, glunderde de Spaanse Sonia. “Maar omdat het hier over lopen ging en de innerlijke kracht die het opwekt, dacht ik ‘waarom niet?’. Ik had nooit gedacht dat ik zou winnen.”

ASICS lanceert voor de lente/zomer campagne 2012 een gelijkaardige wedstrijd.  De AYAMi-lijn werd speciaal ontworpen voor vrouwen en combineert mode met functionaliteit.



Like this article? Share it!

Misschien vind je deze ook interessant?