NIEUWS

Wat eet je ’s middags als je ’s avonds gaat lopen?

Van pasta met spinazie als lunch tot rijstcakes als extra energiesnack. Wij vroegen advies aan de voedingsdeskundigen bij Energy Lab voor tips en inspiratie.
Na een rondje lopen in de zomerzon kom je helemaal bezweet thuis. De douchestraal warmt zich al op ... Of neem je toch beter een ijskoude douche?  
De juiste voeding geeft je loopprestaties een boost. Dat gezonde voeding duur is of enkel te verkrijgen is in speciale winkels, is een fabel. In de supermarkt vind je alles wat je nodig hebt om gezond en evenwichtig te eten!
Sommige lopers verliezen hun loopmotivatie wanneer ze niet trainen voor een loopevent. Steeds datzelfde duurloopje en parcours lopen, helpt dan niet bepaald om die motivatie terug te vinden. De oplossing? Snelheidstrainingen om je trainingen gevarieerd te houden!
Deze voedingstips kunnen helpen om je weer sneller aan het sporten te krijgen.
Wil je graag wat overtollige kilo’s kwijt? Dan kan intervaltraining een effectieve methode zijn om sneller gewicht te verliezen.
In het nieuwste RunningBE magazine lees je dit keer alles om er een sportieve topzomer van te maken. Op onze cover schittert niemand minder dan marathonfenomeen Bashir Abdi, die jouw zomers loopvuur nog meer aanwakkert.
Gezellig aperitieven met een lekker drankje en wat hapjes erbij: wie doet dat niét graag? Deze 3 aperitiefhapjes zijn lekker en ook nog eens gezond. It's apero'clock!